torsdag 29 mars 2012

en gömma

 
Tv:n och alla tillbehören är undanstoppade i sin gömma.



Redan torsdag, vad tiden går!

Snart helg och bara en vecka till påsk. Det känns väldigt skönt. Ska var ledig lite med skatterna och hoppas på fint väder så att vi kan vara ute i trädgården. Är så sugen på att börja rensa och fixa. Kanske dags att öppna upp lekstugan för året? Det kommer garanterat att bli populärt :)

Kinaskåpet, ni vet, som jag drömde om så länge och till slut fyndade på Blocket. Det är världens bästa tv-gömma. Vi har ju inte lyxen att ha ett separat tv-rum, så vi måste leva med tv:n-och-sladdarna-och-boxen-och-dvd:n-och-tv-spelen-och-videofilmerna-och-gudarnas moster i vardagsrummet. Och med tre små trollungar så kan man vara helt säker på att det aldrig kommer att stå snyggt och prydligt i rader. Så då är lösningen att stänga dörrarna på skåpet. Och voilá, inte ett spår av kaoset. Underbart minst sagt.

Nu ropar de små trollen på mig, så dags att kila. Kram.



  

4 kommentarer:

  1. Tack! Nu vet jag precis vad jag ska g;ra, avskyr v[ran tv!!!

    SvaraRadera
  2. Underbart jag har oxå gömt vår;) Kram

    SvaraRadera
  3. hittade din blogg för ett tag sen och jag tycker den är underbar!! ha en fin dag! /Liin www.armybyme.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Skåpet är verkligen så vackert!!!
    Själv har jag ett klädskåp i sovrummet där jag gömt tv,n.
    För i bland kan jag tycka att det är riktigt skönt
    att få ligga i sängen och titta på tv innan man somnar.
    Önskar dig en riktigt skön helg.

    Kram Thess

    SvaraRadera