söndag 4 september 2011

party party

 


Vilken sommar vi har idag!

Solen har värmt hela dagen och just nu känns hösten långt långt borta. Vi har haft fyraårskalas för lilla loppan som egentligen fyller imorgon. Hon hade bjudit fyra små vänner och vi kunde sitta ute och fika. Alldeles ljuvligt! Rosa prinsesstårta (förstås) och prinsessballonger i träden, fika under äppelträdet och fiskdamm i lekstugan. Jag tror att både den lilla värdinnan och hennes små gäster var nöjda med dagen. Själv är jag mest nöjd att allt är över och längtar efter att krypa ner framför tv:n med ett glas vin och allt godis som blev kvar :)

Nu väntar ny vecka och nya tag. Jag börjar arbeta deltid och ser fram emot mer tid med mina älsklingar! Hoppas ni har haft en fin helg och lika vackert väder.

Kram!
 


  
Den lilla värdinnan i egen hög person.


 
Blir det bra så här nu, mamma?


2 kommentarer:

  1. Grattis till din söta "lilla loppa" på 4-årsdagen! :) Och tack för en fin blogg som jag nyss hittat till.
    Hälsn
    LenaA

    SvaraRadera
  2. Låter som en drömdag för en liten princessa!

    Grattis till Sessan!
    kram Marina

    SvaraRadera