måndag 8 augusti 2011

sol på vår ö

 


Hej sötnosar!

Efter gårdagens oväder strålar åter solen över vår ö. Inspirerad av gårdagens inredningsprojekt gjorde jag äntligen slag i saken och ordnade en liten bänk - av den allra enklaste sorten - i kvällssolen där jag alltid har saknat en. Så nu kan jag sitta där och njuta av perennarabatten och sippa på ett glas vin :)

I morgon kommer allra käraste bror ut från stan med morgonbåten och vi längtar alla efter honom! T allra mest tror jag, då han får en fiskarkompis att meta med. 

Nu ska jag börja förbereda middagen, det blir grillat med kantarellsallad (som jag har fuskat och köpt i affären då det är knastertorrt i skogen och inte en endaste svamp i sikte).

Hälsar fru N.

 

 
Utsikten från mina nya bänk.
 

 
Sötaste trollungarna hjälper till med rensningen.

 

1 kommentar:

  1. Jag gillar din utskikt :-)

    Vi har regn hos oss nu. regn kvälls- och nattetid gör ju inget :-)

    Ha det fint

    SvaraRadera