onsdag 16 mars 2011

alla goda ting är tre


Ögonstenar!
Mina sötnosar var vänliga nog att posera så fint i trappen, så då var det bara att skynda och hämta kameran! T och C hade precis varit hos frisören och det bidrog nog till kameraviljan, annars brukar motståndet vara större. I alla fall från storebrors sida. Han är ju åtta nu och tycker inte att det alltid är så roligt att vara med på bild nu för tiden.


Tripp, trapp, trull i trappen. De små i ränder från Polarn och Pyret. Det är ju så gulligt så länge man får sätta på dem dessa klassiska svenska barnkläder.



Liten V med nappen på sned. 

Nyss hemkommen från jobbet myser jag med mina minsta sötnosar ett tag. Pappan och T är iväg på gemensam jiujutsu-träning och när de kommer hem är det min tur att Zumba lite. Det är ju en riktig energikick och uppåtpuff och just idag behöver jag det lite extra! 


Kram och trevlig kväll på er!

1 kommentar:

  1. Men vilka gullungar. Visst är det härligt när man får ta fina bilder på sina skatter. det gäller att passa på :-)

    SvaraRadera